Brev:
Ferie og transport
8. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Ferie og transport
Hej Helen.
Tak for dit forrige svar, det var rart med et holdepunkt.. og det viste sig at fungere rigtig godt for os !
Nu skal vi på ferie, og der melder sig lige nogle spørgsmål.. så håber du kan guide mig lidt her :o)
Vi skal ned til Svigerfamilien, som bor på en lille ø i Frankrig. Så vi skal både med fly, tog, bil og færge.. Og jeg vil jo gerne skåne lillemanden, hvis det overhovedet er muligt, så meget på som han jo er, for at blive helt rundtosset af den lange tur..
Jeg ville jo gerne have haft barnevogn med, men vi er blevet enige i at købe en god klapvogn. Så mine krav til en sådan ser således ud:
Der skal være god ryg/madras, da han jo ikke kan sidde endnu, men ligge/sidde i skrå-skilling (-må han overhovedet det ?) + han jo også gerne skulle sove godt i den på tur om dagen. Der skal være støddæmpere, og han skal kunne sidde med ansigtet mod os. Er der andet jeg bør tage med i betragftning ?
Og er der noget specielt jeg skal tænke over i forb. med den lange tur ?
Et lille tillægsspørgs. hvor længe må han sidde i sin bæresele, til han selv siger fra eller ?
Venlige hilsner
Diana